6 Věcí, které byste měli vědět o hubnutí

Foto: Freepik

6 Věcí, které byste měli vědět o hubnutí

1. Váha vám bude kolísat

V ideálním světě bychom každé ráno vyskočili na váhu a viděli, jak číslo klesá. To by bylo úžasné, že? Bohužel to tak nefunguje. Hmotnost vám bude kolísat každý den. Určitě se toho není třeba děsit, při redukci je to naprosto běžné.

2. Hubnutí by nemělo převzít váš život

Jíst celý život jen s kuřecí se zeleninou není zábavné. Život si máme užívat a to může znamenat příležitostný kousek pizzy nebo sklenku vína. Klíčem je naučit se umírněnosti a vytvářet zdravé stravovací návyky. Život se děje, večírky, prázdniny atd. A vy se budete muset naučit tyto situace zvládat!

3. Břišáky opravdu vznikají v kuchyni

Špatnou stravu nemůžete vycvičit. Nezáleží na tom, kolik kilometrů jste uběhli nebo kolik dřepů jste udělali. Pokud jíte nezdravě, tak se to na vašem těle projeví. Neplatí, že pokud každý den chodíte do fitka, můžete si jíst co chcete. Zdravá vyvážená strava je prostě základ!

4. Hubnout neznamená jíst méně nebo hladovět

„Jíst méně, hýbat se více“ se zdá být nejčastější radou, pokud jde o hubnutí. To je však mýtus. Musíte se soustředit na konzumaci správných potravin pro vaše tělo. Jídlo, které vás vyživuje a udržuje v sytosti. Zaměřte se na bílkoviny, dostatek zeleniny a zároveň snižte obsah cukru, jednoduché sacharidy a alkohol. Pokud své jídlo neustále omezujete, povede to k dalším problémům, včetně pomalejšího metabolismu .

5. Kardio k hubnutí nestačí

Když se zeptám žen, co dělají ve fitku, většina z nich ukazuje na eliptický trenažér nebo běžecký pás. Chápu, dělala jsem totéž. Miluji pocit potu stékajícího po tváři. Kardio však dlouhodobě nespálí tolik kalorií jako vzpírání. Silový trénink je nejlepší způsob, jak budovat štíhlé svaly a zrychlit metabolismus, abyste spalovali více kalorií.

6. Snižte stres a více spěte!

Když je vaše tělo unavené nebo ve stresu, produkuje 2 hormony, které působí proti hubnutí- grehlin a kortizol. Grehlin řekne vašemu tělu, že má hlad, i když nemá. Druhým hormonem je kortizol, známý také jako stresový hormon. Když je vaše tělo pod neustálým stresem, uvede vaše tělo do bojového nebo letového režimu. Tím se vytvoří přebytek kortizolu, který řekne tělu, aby ukládalo tuk. Snížení stresu je rozhodující, pokud jde o hubnutí u žen. Najděte způsob, jak se uvolnit, budete se cítit mnohem lépe!

zdroje: workoutmommy.com, freepik.com

Podobné články

0 Komentářů

Napište komentář