7 Motivačních tipů, o kterých jste možná neslyšeli, ale fungují

Foto: Freepik

7 Motivačních tipů, o kterých jste možná neslyšeli, ale fungují

Musím se Vám k něčemu přiznat. Moje motivace mi v poslední době dost utíká. Nevím, co se děje, ale je pro mě těžké se se nějak udržovat ve své vlastní rutině (pořádně se probudit na ranní tréninky). Za tenhle týden jsem už porušila 2. Dále jím jídlo, které bych za normálních okolností nejedla, protože právě teď mám ten postoj „jako je mi to jedno“. Takže jsem se rozhodla sepsat tento příspěvek jako motivaci pro Vás , ale i pro mě.

# 1. Přemluvte se k méně intenzivním tréninkem

Ráda samozřejmě cvičím, je to součást mojí životní rutiny, ale víš co? Někdy se ti prostě NECHCE! Zapni mi ten Netflix,podej mi ty banánové chipsy a dej pryč ty sportovní boty, ano přesně ty!?

Místo toho, abych úplně přeskočila svůj trénink nebo vystrčila hlavu ze dveří a děsila se tělocvičny, nejlepším řešením, které jsem našla, je jen VYBERTE SI DALŠÍ Cvičení! Pokud vzpírání nebo HIIT zní pro Vás příliš intenzivně, pokuste se, abyste absolvoval ipomalejší hodinu, např.: hot jógy nebo pilates. Tímto způsobem se necítím tak zastrašena. Cvičení se mi pak znovu dostává pod kůži a začínám se cítit skvěle. Není to taková fuška.

# 2. Změňte to

Pokud vás váš tréninkový plán už nudí k smrti, zcela jej změňte! Nic se Vám nestalo, jen Vás to unavilo. To je naprosto normální a naprosto lidské. Jediné co potřebujete, je NOVINKA.

Vyzkoušejte nový stravovací plán (kupte si nové přísady a vyzkoušejte nové recepty!) Nebo si kupte nový cvičební úbor! Pokud to nestačí, vyberte si, jak jsem zmínila výše, zcela nový trénink. Pokud jste se dostali k tréninku, na který jste byli velmi zvědaví, nyní je čas skočit a zkusit to! Jáúplně miluju dance workouty, protože si mohu vybrat z nekonečno možností a nekonečno písniček! Je to zábava. Máte tolik možností. Tak přestaňte s výmluvami!

# 3. Vstaňte a dejte si sklenici vody

Seděli jste a přemýšleli o tom, co musíte udělat, ale ve skutečnosti jste nevstali a neudělali to? Až se Vám to příště stane znovu, prostě se postavte a udělejte to.

Vstaňte a dejte si sklenici vody.

Proč?

Za prvé, pitná voda vám pomůže cítit se méně zpomaleně. Je to jednoduchá věc a určitě to není nepříjemná věc. Navíc Vás dostane do režimu „dělání“ a mimo režim „přemýšlení“.

Takže, vstávat, napít a šup do práce!

# 4. Získejte motivační linku pomoci

Vsadím se, že Vaši přátelé jsou nějakým způsobem ve stejné „motivační rutině“ jako vy. Vytvořte skupinový chat věnovaný vzájemné podpoře, když motivace není nikde v dohledu. Nejste sami v tom, jak se zrovna cítíte. Nikdy si nemyslete, že všichni ostatní na světě si vedou skvěle, zatímco Vy bojujete. Říkám Vám, že téměř každý tam venku bojuje proti nějaké formě nemotivovaných pocitů.

Vedete si úžasně. Dejte svým přátelům příležitost vám to připomenout!

# 5. Napište si bláznivý seznam „proč“

Dovolte mi, abych se Vás na něco zeptala....

Proč se snažíte více motivovat?

Nějaká těžká otázka, hm?

To jsem byla dříve já: „Jdu do posilovny, protože nejsem spokojená se svým tělem“. To je zraňující „proč“! Tak jsem tyto myšlenky změnila! Nyní vypadají následovně: „Chodím do posilovny, protože se díky tomu cítím silný člověk, který je nabitý energií.“

Zapište si své „proč“ a ujistěte se, že je to laskavé, motivující a inspirativní!

# 6. Nechte dnešek za sebou... použijte ho jako palivo na zítra

Některé dny jsou prostě ... ehm ehm, ale měli bychom je přijmout! To je v pořádku. Vezměte si z nich to nejlepší, co můžete, abyste se do dalšího dne vrhli s pořádným elánem. Nelamte si z toho zbytečně hlavu!

Neznamená to, že celý Váš týden je zničený nebo že Vaše motivace je navždy pryč! Je to jen pád v životních vzestupech a sestupech. Je to NORMÁLNÍ lidský cyklus života. Jednou jsme dole a podruhé nahoře. HLAVNÍ JE VYDRŽET.

Jen se zamyslete. Produktivita nemusí vždy znamenat den, kdy se budete celý den hýbat 100% rychlostí ,ale produktivita může znamenat i odpočinek. A ten je stejně důležitý jako všechno ostatní.

# 7. Nejprve řešte okamžité věci

Kdokoli jiný má ve zvyku utíkat k velkým cílům, aniž by skutečně řešil maličkosti, které je třeba udělat?

Pro začátek zkuste udělat následující:

Zapište si všechny ty malé úkoly, které je třeba splnit.

Zaškrtněte ty, které nyní můžete vyplnit

Usmějte se! A hurááá do toho.

Zdroje: blogilates.com, freepik.com

Podobné články

0 Komentářů

Napište komentář