Nebaví vás kardio? Zkuste tyto 4 tipy a kardio bude vašim koníčkem

Foto: Unsplash

Nebaví vás kardio? Zkuste tyto 4 tipy a kardio bude vašim koníčkem

Ať se vám to líbí nebo ne, kardio je důležitou součástí zdravého životního stylu. Kardio cvičení spaluje více kalorii než jiné formy cvičení. Kardio je také důležité pro naše kardiovaskulární zdraví. Jinými slovy, provádění činností, které zvyšují vaši srdeční frekvenci a zlepšují kondici, může snížit šanci na srdeční onemocnění, snížit krevní tlak a cholesterol, ale zároveň vám pomůže s dosažením a udržením zdravé váhy.

Pokud se bojíte kardia, je pravděpodobné, že jste si na něm ještě nenašli to zábavné. Doporučuje se cvičit 150 minut kardia týdně. Další možností je, že vás kardio nebaví, je tedy málo pravděpodobné, že ho dokážete cvičit delší dobu. Možná se z vás nikdy nestane milovník kardia, ale je tu také možnost udělat si cvičení zábavnější. Začněte tedy rovnou a přečtěte si tyto 4 typy.

1. Dělejte to, co vás baví

Tento typ asi nikoho nepřekvapí, ale je tím nejdůležitějším. Proč? Jste si jistí, že nesnášíte kardio? Možná totiž nemáte rádi jen určitou formu kardia. Pokud máte tendenci vyhýbat se kardiu, je to nejspíš kvůli tomu, že jste nenašli to, co vás baví. Zkuste experimentovat a hledat, určitě budete úspěšní.

2. Zkuste fitko

Možná vás nebaví cvičení doma, proto zkuste fitko. Naučíte se tam nové věci a budete motivovaní ostatními. Myslím, že tento typ je skvělý hlavně pro ty, co potřebují podporu a motivaci.

3. Cvičte s kamarádem

Tento typ trochu navazuje na ten předchozí. Jde o to, že někomu nemusí vyhovovat cvičit s neznámými lidmi, ale s kamarádem klidně. Takže vezměte svého kamaráda běhat, plavat nebo na kolo, opět je na vás, kterou aktivitu si vyberete. Navzájem se budete motivovat a určitě vás to bude bavit.

4. Vyhrávejte

Pokud jste soutěživý, přihlaste se na nějaký závod. Z největší pravděpodobností vás to donutí trénovat a tím pádem i zlepšovat se. Případně můžete spojit tento typ i s tím předchozím a přesvědčit kamaráda k zaregistrování do závodu taky. Navíc budete mít cíl, který budete chtít splnit.

Toto jsou 4 typy, které vám mohou pomoci. Pravdou ale je, že pokud si to trochu nepřenastavíte v hlavě, tak vás to nebude bavit nikdy. Neberte kardio jako nutné zlo a stane se změna. Samozřejmě, všechno jde líp, když jdou vidět výsledky a ty u kardio jdou vidět celkem rychle. Kardio je běh na dlouhou trať, ale vyhrát může každý.

Zdroje: blog.myfitnesspal.com, unsplash.com

Podobné články

0 Komentářů

Napište komentář